Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума

Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума

Перш ніж провести урок, учитель ставить перед собою конкретні завдання та цілі, серед яких — дати знання учням, навчити їх висловлювати власну думку, сформувати у вихованців критичне мислення. Перевірити, чи досягнуто поставлених цілей, педагог може через опитування...
МІЙ РІДНИЙ КРАЙ — МОЯ ГОРДІСТЬ. Заняття для дітей старшого дошкільного віку

МІЙ РІДНИЙ КРАЙ — МОЯ ГОРДІСТЬ. Заняття для дітей старшого дошкільного віку

Матеріали присвячено ознайомленню дітей із рідним краєм, Батьківщиною. Важливий акцент заняття — зацікавити дітей і мотивувати пізнавати свій рідний край, прищеплювати бажання любити, шанувати рідну землю. Мета: розвивати патріотичні почуття, дати поняття про державні...
У чому різниця? Громадянська освіта і патріотичне виховання

У чому різниця? Громадянська освіта і патріотичне виховання

У жовтні 2017 року наказом Міністерства освіти і науки України затверджено навчальну програму інтегрованого курсу для 10-х класів «Громадянська освіта», що базується на Глобальних цілях ООН, Декларації ООН з освіти та виховання у сфері прав людини, Практичній...
ЯК ЗАСВОЇТИ ЗНАННЯ В ДІЇ. Застосування діяльнісного підходу в навчанні

ЯК ЗАСВОЇТИ ЗНАННЯ В ДІЇ. Застосування діяльнісного підходу в навчанні

Діяльнісний підхід до навчання — це не сукупність окремих освітніх технологій чи методичних прийомів. Це методологічна основа, на якій створюють різні системи навчання зі своїми конкретними технологіями, прийомами й теоретичними особливостями. Діяльнісний підхід є...