Проектори та мультиборди. Сучасні мультимедійні технології у школі

Проектори та мультиборди. Сучасні мультимедійні технології у школі

Проблема невідповідності педагогічних очікувань та учнівських реалій є вічною, як і проблема батьків та дітей. Учителі скаржаться, що учні не можуть засвоїти елементарних термінів та правил, у них погана пам’ять, нерозвинене мислення й низький рівень сформованості...
Медіаграмотність у школі. Ключові компетентності, форми та методи роботи

Медіаграмотність у школі. Ключові компетентності, форми та методи роботи

З нового навчального року в 50 школах Чернігова, Тернополя, Маріуполя та Дніпра учні 8-х і 9-х класів почали вивчати українську мову, історію та мистецтво по-новому. А саме — з елементами інфо-медійної грамотності. Навчальна програма із цих предметів містить методи...
Гендерна рівність. Про підміну поняття та стереотипи у вихованні

Гендерна рівність. Про підміну поняття та стереотипи у вихованні

Поняття «гендер» з’явилося в українському науковому мовленні ще в 90-х роках. У 2005 році термін зафіксували законодавчо. З часом українці звикли вживати це слово й відрізняти гендер від статі, запам’ятали сентенцію «гендер — це соціальний конструкт». Однак у поняття...
КОГНІТИВНА ГНУЧКІСТЬ. Нейропсихологічні особливості когнітивної гнучкості як базової навички особистості нової формації

КОГНІТИВНА ГНУЧКІСТЬ. Нейропсихологічні особливості когнітивної гнучкості як базової навички особистості нової формації

У сучасному контексті впровадження визначальних концептів Нової української школи більшість педагогівперебуває в ситуації невизначеності. Постає питання: як зуміти «перезавантажитись» і відповідати високим професійним ідеалам особистості нової формації — стати...