Iнструментарiй для допомоги та пiдтримки. Майя Тутаєва про iнституцiйний аудит як стимул до розвитку школи

Iнструментарiй для допомоги та пiдтримки. Майя Тутаєва про iнституцiйний аудит як стимул до розвитку школи

Інституційний аудит є новим поглядом на співпрацю закладів загальної середньої освіти й держави, який виключає систему покарання і зосереджується на допомозі. Проте в більшості освітян залишаються побоювання, що аудит є просто іншою назвою відміненої державної...
Екскурс в CLICK-НАВЧАННЯ

Екскурс в CLICK-НАВЧАННЯ

Дослідження так званого «кліпового» мислення, що стало відповіддю на інформаційний вибух середини XX ст., показують, що мозок людини стрімко змінюється в бік здатності переробляти величезні обсяги інформації, поданої в динамічній формі.У США вперше усвідомили...
Толерантність та особисті кордони. Основи формування

Толерантність та особисті кордони. Основи формування

Будь-які відносини — між директором школи та педагогом, між учителем та батьками, між педагогами та учнями — двосторонні, і докладати зусилля для їх розвитку повинні обидві сторони. Добре, коли кожна зі сторін у взаємодії враховує індивідуальні особливості іншого....
Як зображають місцевість на плані. Умовні позначення на плані місцевості. Масштаб. 4-й клас

Як зображають місцевість на плані. Умовні позначення на плані місцевості. Масштаб. 4-й клас

«Зменшити (збільшити) у кілька разів…» — в одному реченні йдеться як про певну задачу чи приклад, так і про масштаб. Такий процес взаємодії і забезпечує повноцінну інтеграцію. У розробці уроку запропоновано цікаві ідеї для вивчення теми «Масштаб» з елементами...