Освіта ХХІ століття: онлайн чи офлайн?

Освіта ХХІ століття: онлайн чи офлайн?

Час не стоїть на місці. Змінюються технології — змінюється освіта. Виросло нове покоління, для представників якого бути онлайн — звичайна річ. І в школі, і в університеті вони навчаються, використовуючи як традиційні способи навчання, так і онлайн-інструменти. Для...
Дистанційна освіта у глобалізованому суспільстві. Технології, умови та принципи

Дистанційна освіта у глобалізованому суспільстві. Технології, умови та принципи

Динамічність економічних і соціокультурних процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві, кардинальні зміни в способах поширення та використання інформації зумовлюють еволюцію освітніх технологій, сприяють активному впровадженню дистанційної освіти як одного з...
Танці на руїнах. Як жити посеред культурної спадщини? Інтерв’ю з Олександром Охріменко

Танці на руїнах. Як жити посеред культурної спадщини? Інтерв’ю з Олександром Охріменко

Що першим виникає в уяві, коли говоримо про епоху Середньовіччя? Замки, лицарські турніри, прекрасні дами. Усе, що ми знаємо про цю епоху, — це лише гарна картинка, ретельно поставлена кінорежисерами і змальована авторами історичних романів. Такий образ нам подали й у...
ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК УЧИТЕЛЯ НУШ. Наукові підходи

ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК УЧИТЕЛЯ НУШ. Наукові підходи

Самопізнання, як вважає автор, є засобом подолання людських вад, воно спрямовує людину на розвиток природних задатків через самовдосконалення. До традиційних способів саморозвитку та самовдосконалення вчителя автор додає інноваційні, продиктовані зміною ціннісного...