Медіаграмотність у школі. Ключові компетентності, форми та методи роботи

Медіаграмотність у школі. Ключові компетентності, форми та методи роботи

З нового навчального року в 50 школах Чернігова, Тернополя, Маріуполя та Дніпра учні 8-х і 9-х класів почали вивчати українську мову, історію та мистецтво по-новому. А саме — з елементами інфо-медійної грамотності. Навчальна програма із цих предметів містить методи...
Гендерна рівність. Про підміну поняття та стереотипи у вихованні

Гендерна рівність. Про підміну поняття та стереотипи у вихованні

Поняття «гендер» з’явилося в українському науковому мовленні ще в 90-х роках. У 2005 році термін зафіксували законодавчо. З часом українці звикли вживати це слово й відрізняти гендер від статі, запам’ятали сентенцію «гендер — це соціальний конструкт». Однак у поняття...
КОГНІТИВНА ГНУЧКІСТЬ. Нейропсихологічні особливості когнітивної гнучкості як базової навички особистості нової формації

КОГНІТИВНА ГНУЧКІСТЬ. Нейропсихологічні особливості когнітивної гнучкості як базової навички особистості нової формації

У сучасному контексті впровадження визначальних концептів Нової української школи більшість педагогівперебуває в ситуації невизначеності. Постає питання: як зуміти «перезавантажитись» і відповідати високим професійним ідеалам особистості нової формації — стати...
Як вчителю знайти тренінг та обрати тренера

Як вчителю знайти тренінг та обрати тренера

1.Перед тим, як обрати тренінг, визначтеся, для чого він вам потрібен. Наприклад, для професійної діяльності. Якщо ви вчитель, вас можуть зацікавити нові методики викладання предмета. Якщо ви директор школи, вам знадобиться тренінг із розвитку мотивації педколективу...