ЗНАЙОМТЕСЯ, КУРСИ ЗА ВИБОРОМ. Упроваджуємо профільну освіту

ЗНАЙОМТЕСЯ, КУРСИ ЗА ВИБОРОМ. Упроваджуємо профільну освіту

Відповідно до чинної Концепції профільного навчання допрофільну і про- фільну підготовку в ЗЗСО здійснюють із метою професійної орієнтації учнів, сприяння усвідомленому вибору ними напряму профільного навчання в старшій школі. Основними складниками допрофільної та...
Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Проблема міжпредметних зв’язків цікавила педагогів ще в далекому минулому. Я. А. Коменський, К. Д. Ушинський, В. Ф. Одоєвський та багато інших підкреслювали необхідність взаємозв’язків між навчальними предметами для відображення цілісної картини природи «в голові...
ВІД ПРОФЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Програмний продукт управлінця

ВІД ПРОФЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Програмний продукт управлінця

Відповідно до Концепції «Нової української школи», стратегічні цілі й завдання вимагають переорієнтації науково-методичної роботи на пошук, розробку інноваційних шляхів розвитку всіх складових освітньої галузі, формування в освітньому середовищі сучасного...

Цікаво про освіту РІSA: вперше в Україні. Що і як 4 Офіційно Наказ МОНУ від 23.03.2018 р № 283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» 9 Наказ МОНУ від 13.02.2018 р. № 137 «Про затвердження Примірного...