ЯК ЗАСВОЇТИ ЗНАННЯ В ДІЇ. Застосування діяльнісного підходу в навчанні

ЯК ЗАСВОЇТИ ЗНАННЯ В ДІЇ. Застосування діяльнісного підходу в навчанні

Діяльнісний підхід до навчання — це не сукупність окремих освітніх технологій чи методичних прийомів. Це методологічна основа, на якій створюють різні системи навчання зі своїми конкретними технологіями, прийомами й теоретичними особливостями. Діяльнісний підхід є...
Пофантазуймо. Ігри для розвитку творчої уяви

Пофантазуймо. Ігри для розвитку творчої уяви

Новаліс, німецький поет доби Романтизму, писав: «Якби ми володіли фантастикою, так, як ми володіємо логікою, то було б відкрито мистецтво вигадування». І то було б по-справжньому корисне мистецтво! Адже уява, як і логіка, неабияк допомагає і митцям, і науковцям, і...
ЗНАЙОМТЕСЯ, КУРСИ ЗА ВИБОРОМ. Упроваджуємо профільну освіту

ЗНАЙОМТЕСЯ, КУРСИ ЗА ВИБОРОМ. Упроваджуємо профільну освіту

Відповідно до чинної Концепції профільного навчання допрофільну і про- фільну підготовку в ЗЗСО здійснюють із метою професійної орієнтації учнів, сприяння усвідомленому вибору ними напряму профільного навчання в старшій школі. Основними складниками допрофільної та...
Трудові мобілізаційні кампанії до Німеччини. Інтерв’ю із Сергієм Стельниковичем

Трудові мобілізаційні кампанії до Німеччини. Інтерв’ю із Сергієм Стельниковичем

Після провалу «бліцкригу» та переходу до затяжної війни на Сході нацистська Німеччина вже в останні місяці 1941 р. зіткнулася з дефіцитом робочої сили в самому Рейху. Для розв’язання цієї проблеми започаткували програму переміщення «трудових ресурсів» (місцевих...