Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи. Семінар для керівників ЗЗСО міста

Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи. Семінар для керівників ЗЗСО міста

Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань. Пропонуємо детальну розробку...
Моніторингові дослідження як показник якості професійної освіти

Моніторингові дослідження як показник якості професійної освіти

Моніторингові дослідження є необхідною складовою частиною педагогічної діяльності, а їх удосконалення — важливий чинник підвищення якості цієї діяльності, її результатів. За допомогою моніторингу кожний навчальний заклад може відстежити навчальні досягнення учнів із...
Крок  у майбутнє. Час змін у системі якості освіти

Крок у майбутнє. Час змін у системі якості освіти

Англійський письменник Редьярд Кіплінг писав: «Освіта — найбільше із земних благ, якщо вона найвищої якості. В іншому разі вона абсолютно марна». Дійсно, якість освіти визначає якість життя людини й суспільства. Нині освіта характеризується не лише рівнем знань, умінь...

Управління якістю 2 Тетяна РУСЛАНОВА, Зінаїда НАЗАРЕЦЬ. Дуальна форма навчання. Перші кроки у запровадженні профтехосвітянами Харківщини 6 Юлія ВИСОЦЬКА, Ірина СМИРНОВА, Олена ТЕМЧЕНКО. Професії «Продавець продовольчих товарів», «Манікюрник»: комплексно-методичне...