Аналітичний огляд «Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи «Нова українська школа»»

Аналітичний огляд «Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи «Нова українська школа»»

Соціально-емоційне навчання є доволі новим напрямом у сучасній освітології. Започатковане у 1990-х роках як спроба попередження або пом’якшення проблем із фізичним і психічним здоров’ям дітей, виправлення поведінкових відхилень, покращення емоційного стану та...
ПРИКЛАДИ ВПРАВ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ

ПРИКЛАДИ ВПРАВ ІГРОВОЇ ТЕРАПІЇ ДЛЯ ДІТЕЙ

Вправа «Випускання пари» Пропонована техніка дає дітям можливість розповісти про свої складні почуття й проблеми та сформувати адаптивні форми поведінки в складних ситуаціях. Ця методика дає змогу подолати психологічні захисти дитини, розвинути її комунікативні й...
ЯК УЧИТЕЛЮ ПРИВЕРТАТИ УВАГУ ДО СВОЇХ СЛІВ?

ЯК УЧИТЕЛЮ ПРИВЕРТАТИ УВАГУ ДО СВОЇХ СЛІВ?

Часто спрацьовує момент неочікуваності, коли вчитель виконує екзальтовану роль або робить якусь неочікувану справу. Проте не варто цим зловживати — учитель й учні мають бути друзями, але вони не ровесники. Можна порадити скористатися додатковими сигналами, умовними...
Проєктний метод навчання. Нове як добре забуте старе

Проєктний метод навчання. Нове як добре забуте старе

Як стимулювати школярів до активності на уроках? Як створити захопливу атмосферу досліджень і наукових пошуків? Що сприятиме кращому засвоєнню нових знань, навчить планувати, працювати з декількома джерелами інформації, критично сприймати нові дані, збирати,...