Художня обробка природного матеріалу. Навчальна програма гуртка художньо-естетичного напряму

Художня обробка природного матеріалу. Навчальна програма гуртка художньо-естетичного напряму

Авторську програму можна використовувати для роботи в гуртках відповідного напряму за умови схвалення науково-методичною радою місцевого, районного чи обласного рівнів. Програма є орієнтовною. Керівник гуртка може вносити зміни в її зміст, розподіл годин за темами...
Медіаосвіта в дошкільному закладі. Від теорії до практики

Медіаосвіта в дошкільному закладі. Від теорії до практики

Кажуть, коли дме вітер, будуй не стіни, а вітряк. Нині діти сприймають більше інформації, ніж будь-коли. Сховатися від цього потужного потоку вже неможливо. Залишається пристосуватися, навчитися використовувати інформацію з користю, відкидаючи зайве. Для цього й...
Навчіть мене по-новому. SТЕM у проектах з інформатики

Навчіть мене по-новому. SТЕM у проектах з інформатики

STEM (S — science, T — technology, Е — engineering, М — mathematics). Акронім STEM вживають для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics) і...
Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Проблема міжпредметних зв’язків цікавила педагогів ще в далекому минулому. Я. А. Коменський, К. Д. Ушинський, В. Ф. Одоєвський та багато інших підкреслювали необхідність взаємозв’язків між навчальними предметами для відображення цілісної картини природи «в голові...
Page 1 of 47112345...10203040...Last »