ПІДСУМКИ КОНКУРСУ-ПРОЕКТУ «МОЛОДЕ ОБЛИЧЧЯ ПОЗАШКІЛЛЯ»

ПІДСУМКИ КОНКУРСУ-ПРОЕКТУ «МОЛОДЕ ОБЛИЧЧЯ ПОЗАШКІЛЛЯ»

Шановні педагоги! Завершилася робота щодо підбиття підсумків конкурсу-проекту «Молоде обличчя Позашкілля». Щиро вітаємо переможців*! Бажаємо нових джерел для творчого успіху, якісних і вдалих змін, нових злетів на професійній ниві педагога Позашкілля. Кожен із Вас...
ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ ЗАПАМ’ЯТОВУВАТИ

ЯК НАВЧИТИ ДИТИНУ ЗАПАМ’ЯТОВУВАТИ

Вчитися теж потрібно вміти Нерідко дитина приходить в перший клас досить оптимістично налаштованою. Вона вірить в себе і очікує, що стане відмінником. Але все виявляється не так легко, не все вдається. “Як же так? Невже я не настільки хороша?” –...
Чесно про освіту. Що має давати школа

Чесно про освіту. Що має давати школа

Євген Глібовицький, член Нестерівської групи, про роль освіти в українському суспільстві Українське суспільство інклюзивне. Це дає комфорт, що нікого не знищують за інакшість, водночас, недоліком інклюзивності є те, що ми толеруємо негативні вчинки. Маючи таку...
Ірина Когут: «Навіть якщо зарплата педагогів зросте, краще працювати вони не почнуть»

Ірина Когут: «Навіть якщо зарплата педагогів зросте, краще працювати вони не почнуть»

Про освітні моделі у світі Розглядаючи закордонний досвід, варто пам’ятати, що успішність освітньої моделі залежить передовсім від того, наскільки вона вписана у соціально-економічний контекст країни. Моя улюблена освітня модель – фінська, яка стала відома після...