Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Проблема міжпредметних зв’язків цікавила педагогів ще в далекому минулому. Я. А. Коменський, К. Д. Ушинський, В. Ф. Одоєвський та багато інших підкреслювали необхідність взаємозв’язків між навчальними предметами для відображення цілісної картини природи «в голові...
Система інклюзивного навчання. Досвід Чеської Республіки

Система інклюзивного навчання. Досвід Чеської Республіки

Нині розвиток інклюзивної освіти є одним із пріоритетів «Нової української школи». Реформування системи загальної середньої освіти в цьому напрямі здійснюється через формування інклюзивного освітнього середовища. Пропонуємо досвід Чеської Республіки для вдосконалення...
Фемінізуймо професії! Назви професій у галузі біології та медицини  в аспекті гендерного аналізу

Фемінізуймо професії! Назви професій у галузі біології та медицини в аспекті гендерного аналізу

Популярною є така думка, що гендер «існує» тільки в гуманітарних науках, а в точних йому немає місця. Але насправді це не так: по–перше, необхідність упровадження гендерних підходів у всі сфери життєдіяльності суспільства закріплено у понад двадцяти світових та...
Газета «Біологія. Шкільний світ» еволюціонує…

Газета «Біологія. Шкільний світ» еволюціонує…

З моменту появи життя на Землі наша планета постійно змінювалася: вона ставала більш населеною, різнобарвною, яскравою та цікавою з біологічної точки зору. Цей процес називається еволюція. Газета «Біологія.Шкільний світ»  як навчально-інформаційне видання про життя...