ВОРКШОП «Розвиток емоційного інтелекту педагога»

ВОРКШОП «Розвиток емоційного інтелекту педагога»

Починаючи з 50-х рр. ХХ ст. у Німеччині в галузі освіти дорослих розпочалися експериментальні кроки з питань упровадження нових форм, методів, технологій навчання. Така технологія стала вкрай популярною, її використовували для різноманітних цілей і навчальних програм....
Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума

Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума

Перш ніж провести урок, учитель ставить перед собою конкретні завдання та цілі, серед яких — дати знання учням, навчити їх висловлювати власну думку, сформувати у вихованців критичне мислення. Перевірити, чи досягнуто поставлених цілей, педагог може через опитування...
МІЙ РІДНИЙ КРАЙ — МОЯ ГОРДІСТЬ. Заняття для дітей старшого дошкільного віку

МІЙ РІДНИЙ КРАЙ — МОЯ ГОРДІСТЬ. Заняття для дітей старшого дошкільного віку

Матеріали присвячено ознайомленню дітей із рідним краєм, Батьківщиною. Важливий акцент заняття — зацікавити дітей і мотивувати пізнавати свій рідний край, прищеплювати бажання любити, шанувати рідну землю. Мета: розвивати патріотичні почуття, дати поняття про державні...
У чому різниця? Громадянська освіта і патріотичне виховання

У чому різниця? Громадянська освіта і патріотичне виховання

У жовтні 2017 року наказом Міністерства освіти і науки України затверджено навчальну програму інтегрованого курсу для 10-х класів «Громадянська освіта», що базується на Глобальних цілях ООН, Декларації ООН з освіти та виховання у сфері прав людини, Практичній...