ГЕОГРАФІЯ ЯК ПРОФІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З ГЕОГРАФІЇ 10—11-ті КЛАСИ

ГЕОГРАФІЯ ЯК ПРОФІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ. ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З ГЕОГРАФІЇ 10—11-ті КЛАСИ

Пропоновані завдання адресовані учням 10—11-х класів, у яких географію вивчають як профільний предмет. Це дає змогу перевірити знання з географічної науки: загальних закономірностей природи Землі, географічних карт, географії культури, соціально-економічної географії...
Вчать у школі. Відповідність чинних програм  з хімії вимогам ЗНО

Вчать у школі. Відповідність чинних програм з хімії вимогам ЗНО

Важливим чинником поліпшення якості освіти та забезпечення рівного доступу до вищої освіти є зовнішнє незалежне оцінювання. Досвід попередніх років упровадження зовнішнього незалежного оцінювання дозволив зробити певні узагальнення. По-перше, очевидними стали невміння...
Метод «Ажурна пилка». Як засвоїти великий обсяг інформації за короткий час

Метод «Ажурна пилка». Як засвоїти великий обсяг інформації за короткий час

Цей метод учить командній роботі для опрацювання значної кількості інформації за короткий проміжок часу. Позитивним ефектом «ажурної пилки» є заохочення учасників до взаємодопомоги, конструктивного співробітництва та толерантності. Основний принцип цього методу —...
ВІД ПРОФЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Програмний продукт управлінця

ВІД ПРОФЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Програмний продукт управлінця

Відповідно до Концепції «Нової української школи», стратегічні цілі й завдання вимагають переорієнтації науково-методичної роботи на пошук, розробку інноваційних шляхів розвитку всіх складових освітньої галузі, формування в освітньому середовищі сучасного...