Толерантність та особисті кордони. Основи формування

Толерантність та особисті кордони. Основи формування

Будь-які відносини — між директором школи та педагогом, між учителем та батьками, між педагогами та учнями — двосторонні, і докладати зусилля для їх розвитку повинні обидві сторони. Добре, коли кожна зі сторін у взаємодії враховує індивідуальні особливості іншого....
Як зображають місцевість на плані. Умовні позначення на плані місцевості. Масштаб. 4-й клас

Як зображають місцевість на плані. Умовні позначення на плані місцевості. Масштаб. 4-й клас

«Зменшити (збільшити) у кілька разів…» — в одному реченні йдеться як про певну задачу чи приклад, так і про масштаб. Такий процес взаємодії і забезпечує повноцінну інтеграцію. У розробці уроку запропоновано цікаві ідеї для вивчення теми «Масштаб» з елементами...
Пташине царство. Брейн-ринг із природознавства. 3—4-ті класи

Пташине царство. Брейн-ринг із природознавства. 3—4-ті класи

Протягом року діти вчаться, здобувають нові знання та навички, відкривають чимало нової інформації. З кожної теми з будь-якого предмета учні відтворюють усе, що вивчили, в контрольних та самостійних роботах. І це звичайний перебіг освітнього процесу. А як щодо турніру...
Де трава зеленiша? Закордонний досвiд пiдвищення квалiфiкацiї

Де трава зеленiша? Закордонний досвiд пiдвищення квалiфiкацiї

Нині розвиток технологій та поширення нових форм знань відбувається невпинно. Учні вже в початковій школі маютьтехнічні навички, дивляться YouTube-блогерів та частіше прагнуть стати чейнджмейкерами та інфлюенсерами,ніж балеринами чи космонавтами. Очевидно, що педагог...