ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК УЧИТЕЛЯ НУШ. Наукові підходи

ПРОФЕСІЙНИЙ САМОРОЗВИТОК УЧИТЕЛЯ НУШ. Наукові підходи

Самопізнання, як вважає автор, є засобом подолання людських вад, воно спрямовує людину на розвиток природних задатків через самовдосконалення. До традиційних способів саморозвитку та самовдосконалення вчителя автор додає інноваційні, продиктовані зміною ціннісного...
Сергій Горбачов: «Не можна отримати повагу одночасно з дипломом»

Сергій Горбачов: «Не можна отримати повагу одночасно з дипломом»

У 2019 році в Україні з’явився перший освітній омбудсмен. Ним став Сергій Горбачов — людина, яка знає освіту «зсередини». Досвід роботи вчителем (почав викладати з 1985 року), директором школи, членом Колегії Міністерства освіти і науки України дають змогу йому...
НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ. ЯК СФОРМУВАТИ НАЦІОНАЛЬНО- КУЛЬТУРНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ У СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ

НАЦІОНАЛЬНА ІДЕНТИЧНІСТЬ. ЯК СФОРМУВАТИ НАЦІОНАЛЬНО- КУЛЬТУРНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ У СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ

Формування національно-культурної ідентичності є важливою умовою існування України як суверенної й незалежної держави, здатної відстоювати свою територіальну цілісність, національні інтереси та інтегруватися до Європи. Непересічне значення у формуванні...
Інтеграція в НУШ: інтеграційний підхід у початковій загальній освіті

Інтеграція в НУШ: інтеграційний підхід у початковій загальній освіті

У майбутньому люди потребуватимуть різних умінь і навичок. Серед найактуальніших, на нашу думку, будуть: критичне мислення, прогнозування, порівняння та зіставлення, узагальнення, оцінювання суперечностей, вибір альтернативи, прийняття обґрунтованих рішень, повага та...