Учитель в Інтернет-мережі. Керування своїм онлайн-профілем

Учитель в Інтернет-мережі. Керування своїм онлайн-профілем

Нині більшість українських педагогів мають власний сайт чи блог, де розміщують корисну та цікаву інформацію для учнів, батьків. Який має бути профіль учителя в соціальних мережах? Яку інформацію можна розміщувати, а яку — ні? Ці поради стануть у пригоді вчителям, які...
Професійне самовизначення: сутність, завдання, показники

Професійне самовизначення: сутність, завдання, показники

Готовність до свідомого вибору фаху — це передумова професійного самовизначення молоді та, водночас, складне структурне утворення взаємопов’язаних і поєднаних переконаннями морально-вольових якостей особистості, способів поведінки, знань про професії, практичні вміння...
Метод «Ажурна пилка». Як засвоїти великий обсяг інформації за короткий час

Метод «Ажурна пилка». Як засвоїти великий обсяг інформації за короткий час

Цей метод учить командній роботі для опрацювання значної кількості інформації за короткий проміжок часу. Позитивним ефектом «ажурної пилки» є заохочення учасників до взаємодопомоги, конструктивного співробітництва та толерантності. Основний принцип цього методу —...

МІЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР. ЕКОЛОГІЧНА ТАБІРНА ЗМІНА Наталія ПУСТОВІТ, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник Інституту проблем виховання НАПН України, м. Київ Олена КОЛОНЬКОВА, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту...