Професійний розвиток педагога Нової української школи Концепти Нової української школи: ключові компетентності, ціннісні орієнтири, освітні результати 4 Ресурс мистецтва в патріотичному вихованні учнів 22 Формування Нової української школи в умовах децентралізації...
Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи. Семінар для керівників ЗЗСО міста

Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи. Семінар для керівників ЗЗСО міста

Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань. Пропонуємо детальну розробку...

Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів Новій школі — новий зміст методичної діяльності (матеріали з розділу «Методична діяльність: виклики, тенденції, акценти») Запитання: Хто такий педагог-інноватор і в чому проявляються особливості його...

Нові вчителі Нової школи Михайло Войцехівський: Перепризначення керівників закладів освіти Термін «інвалід» Про освіту в термінах Підвищення професійної компетентності педагога Методичне віче Про актуальне в методичній діяльності: Методична діяльність у новій...
Page 1 of 41234