Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи. Семінар для керівників ЗЗСО міста

Підвищення професійної компетентності педагога в умовах Нової української школи. Семінар для керівників ЗЗСО міста

Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань. Пропонуємо детальну розробку...

Про актуальне в методичній діяльності: думки й поради експертів Новій школі — новий зміст методичної діяльності (матеріали з розділу «Методична діяльність: виклики, тенденції, акценти») Запитання: Хто такий педагог-інноватор і в чому проявляються особливості його...

Нові вчителі Нової школи Михайло Войцехівський: Перепризначення керівників закладів освіти Термін «інвалід» Про освіту в термінах Підвищення професійної компетентності педагога Методичне віче Про актуальне в методичній діяльності: Методична діяльність у новій...
Анонс журнала «Методист» 7, 2017

Анонс журнала «Методист» 7, 2017

Сьогодні до числа пріоритетних завдань загальної освіти все частіше додається екологізація освітнього середовища, підвищення ефективності самого освітнього процесу, спрямованого на зміну свідомості людини, виховання особистості, здатної попереджати і вирішувати...
Page 1 of 41234