Про кліпове мислення від кліпера. Руйнуємо стереотипи

Про кліпове мислення від кліпера. Руйнуємо стереотипи

Усі люди різні. Темне або світле волосся, низький або високий зріст, ніс «гострий» або «картоплинкою» — це те, що ми з вдячністю отримали від природи. Але крім зовнішніх ознак, багато в чому ми різнимося внутрішньо. По­різному сприймаємо цей світ, людей і події,...
Олена Сулява: «Батьків, які допомагають, я називаю “Ангелами школи“». Про незвичайні формати співпраці з батьками, а також про організацію благодійних заходів у розмові з учителькою Оленою Сулявою

Олена Сулява: «Батьків, які допомагають, я називаю “Ангелами школи“». Про незвичайні формати співпраці з батьками, а також про організацію благодійних заходів у розмові з учителькою Оленою Сулявою

Базовою моделлю, на підставі якої може функціонувати НУШ, є педагогіка партнерства. Без участі всіх учасників освітнього процесу реформування школи неможливе. У цьому переконана Олена Сулява, учителька початкових класів НВК № 157 у місті Києві. У 2017 році учителька...
«Літературна держава» на далекій чужині. Олександр Астаф’єв про творчість українських письменників- емігрантів і важливість її вивчення в контексті української літератури

«Літературна держава» на далекій чужині. Олександр Астаф’єв про творчість українських письменників- емігрантів і важливість її вивчення в контексті української літератури

Олександр Астаф’єв — письменник і перекладач, відомий дослідник української емігрантської літератури, доктор філологічних наук, професор кафедри історії української літератури, теорії літератури і літературної творчості Київського національного університету імені...
Хто не бачить у змінах нових можливостей, не зможе бути ефективним

Хто не бачить у змінах нових можливостей, не зможе бути ефективним

Як управлінцю розвивати креативні вміння й чому це важливо? Що таке креативний менеджмент і чому він є корисним інструментом сучасного керівника? Про це й чимало іншого поговорили з Ольгою Просіною — науковицею, засновницею громадської організації, діяльність якої...